Novi Sad
07.10.2022.
11:24 > 11:23
Novosađani će od sada plaćati dvostruko, pa i trostruko veće kazne za narušavanje mira u zgradi, za izbacivanje smeća kod prozor ili držanje smeća u ulazima, a kazne su drastičnije i za upravnike.
  • Komšinca

    13.11.2022 11:58
    Kome prijaviti komšiju koji živi iznad a radi u komunalnoj inspekciji???Zvala sam policiju,komunalnu miliciju,inspekciju i ne mogu mu ništa.A upravnica neće ništa da uradi!On,žena i dete(2 godine) prave haos i danju i noću-skaču,lupaju,divljaju,vrište!Usisavaju kad im padne na pamet,ne poštuju kućni red,istresaju mrve i mrvetine kroz prozor i te iste mrve padaju nama na prozor-sims!Kome se obratiti?Kome a da taj nešto uradi?Socijalna služba bi trebala da proveri tu porodicu jer dete bude budno i do 4h posle ponoći!
  • Stanar

    21.10.2022 01:58
    Domace zivotinje
    Ograniciti broj zivotinja u stanu na jedan. Ako su za druzenje sa covekom dovoljna je jedna jedinka. Sve preko toga je za seosko dvoriste. I definisati higijenu, mirise i zvucne uslove. Definisati i materijale podova i zidova. Drze ljudi po nekoliko pasa, parketi truli od izmeta, dzibri i na ulici i ne mozes im nista. Sve to definisati kao maltretiranje zivotinja!
  • Krompir

    12.10.2022 07:58
    Krompir
    Jao,ne bih ja živeo u zgradi svi prefinjeni nešto,najbolje je živeti u kući.
  • Limanka

    12.10.2022 05:41
    @Vlada
    Pošto ti je stvarno jako zanimljivo da mi daješ "dijagnoze" ne shvataš da si se skroz ofirao. Ja te neću ni vređati, niti više odgovarati na tvoje totalno nesuvisle komentare. Samo ću ti dati jedan savet: hajde sad, polako, pažljivo i sa razumevanjem, ponovo pročitaj svaki svoj komentar tj. odgovor na moj. Ako ti i tada ne bude jasno ništa - nema ti pomoći.
  • Vlada

    11.10.2022 09:26
    @Limanka

    Sirota ta silna deca, s kim su imala posla. Ali dobro, valjda su ih barem roditelji naučili da ne kopiraju svaku ludu s kojom dođu u kontakt.
  • Limanka

    11.10.2022 03:12
    @Vlada
    Što se mene tiče, možeš ti, kada zgaziš u "govance" od psa i u kuću da ulaziš i gacaš po istoj, pošto ti to ne smeta. To prvo. Drugo, jesi ti neki vidoviti psihijatar kada olako deliš "dijagnoze"?! Treće, dugo živim u istom kraju, i da, tačno znam ko skuplja a ko ne za svojim psom. Četvrto, teško da neko ko je dugo godina bio bebisiterka, može da "drami i histeriše" kada se dete ukaki. I tuđe a kamoli svoje. I na kraju, pošto stalno ponavljaš jedno te isto, što bi rekla braća Bosanci - ajd' razguli!!!
  • CV

    10.10.2022 15:14
    To što inspekcija ništa ne radi i što uprvnici mogu da maltretiraju ljude koji imaju neki kvar u stanu koji je u nadležnosti stambene zajednice, to nikom ništa
  • Vule

    10.10.2022 09:55
    TAKO TREBA
    Takođe treba proširiti i taj dnevni i kućni red, šta znači to da neko ima prava da me maltretira i posle 5 ujutru. Dosta je tiranije tih nevaspitanih podstanara, svaki dan neka galama.
  • NS

    10.10.2022 09:09
    Nadam se da će svi vlasnici stnova koji u hodnicima ispred svojih stanova drže cipelarnike, ormane kao ostave, biciklove i još raznih skalamerija sada konačno iste skloniti. To je takvo ruglo po zgradama ali do sada se to tolerisalo, ne znam iz kojih razloga. Šta će se dešavati sa pregrađenim delovima hodnika koji su pripojeni stanovima, odnosno bespravno uzurpirani?Ljudi su postavili rešetke, podigli zid, ugradili vrata ..sve da bi dobilo koji kvadrat više, a hodnici nisu ničija privatna svojina.
  • Vlada

    10.10.2022 09:05
    @Limanka

    Očigledno je da imaš više poremećaja, za početak zato što misliš da niko koga ti lično nisi "uhvatila" ne čisti za psima. A za bacanje obuće stvarno nemam reči, u životu sam bezbroj puta stao u pseće govance i nikad mi nije ni na pamet palo da zbog toga bacim obuću. Mogu samo da zamislim kako dramiš i histerišeš kad ti se dete ukaki.
  • Mile

    09.10.2022 18:44
    tako i treba
    Samo, prvo da kazne cistocu zbog kontejner problematike, zelenilo zbog nerada i neodnosenja bioloskog smeca, preduzece za puteve jer je rasutog suta na sve strane,privilegovane kamionske firme zbog gomile rasuteog peska i betona pocelom gradu, investitore zbog nelegalnog prosirivanja zone gradilista, asfaltere jer rupe nisu popravljena ni na glavnim bulevarima, vodovod za zagusene slivnike... . Posle svih tih kazni neka zavire i u nase dvoriste.
  • Limanka

    09.10.2022 16:15
    @Vlada
    Tako i treba, da čistiš za svojim psom. Kod mene u komšiluku ima mnogo porodica koje drže pse, ja sam za sve ove godine, "uhvatila" samo njih TROJE da čiste za svojim psima, redovno.
    Što se patika tiče, zamisli, ni dete ni ja nismo gledali u zemlju dok smo šetali pa smo baš, baš ugazili u hrpetinu koju gazda psa nije sklonio, a jednom je moje dete u travi zgazilo na - pasji proliv. U travi gde je pikao fudbal sa drugarima. I ne, nisam mogla da operem patike, dušu sam ispustila povraćajući i zbog toga sam ih bacila. Nemam ja nikakav poremećaj već budale koje ne kupe za svojim psima.
  • NS

    09.10.2022 15:55
    Biće kao i pre
    Ovi će povećati kazne, ali samo naivni veruju da će se zakon primenjivati. To je samo popularan potez. Sve će biti isto. Da su primenjivali postojeći zakon već bi bilo mnogo bolje.
  • Krstivoje

    09.10.2022 11:44
    Sjajno, a u čijoj nadležnosti su Gospoda udarači u bubanj i duvači u trube, subotom i nedeljom ispred crkve na Telepu? Čiji je resor to što remete javni red i mir u vreme odmora, vikendom? Da li imaju prijavljenu firmu, koja to ima u opisu delatnosti? Da li izdaju fiskalni račun za naplaćenu gotovinu? Da li plaćaju porez, kao što to radimo svi, koji vršimo registrovane delatnosti i koji želimo vikendom da se odmorimo?...
  • Vesna 2

    09.10.2022 11:04
    Aktuelno
    Tresla se gora,rodio se miš
  • Ralle

    09.10.2022 10:49
    To je lepo..a psi i izmet po celom gradu..kako to resiti. Grafiti po nasim zgradama koje smo mi nasim novcem okrecili..ko ce to resiti..i kako samo primeniti Zakon..sacica tinejdzera navijaca vojvodine..unistili grad..kao podzemlje.. fkv,g89..i svakakvi idiotluci...sad ima i nova grupa mladi navijaci..tek ti ce sada unistiti grad...ajde da i to resimo...moze ako se hoce
  • Boba

    09.10.2022 00:00
    Garaža
    Kod nas u ulazu zgrade godinama se parkiraju veliki motori, komunalna inspekcija nije ni jednom reagovala a od smrada benzina se ne može živeti. Upravniku je to normalno što se pod punim gasom ulazi do stepeništa i lifta
  • Novosađanka

    08.10.2022 22:53
    pa
    smece normalno ne bi trebalo da se baca po zgradi, cista logika. Iako kucni red tehnicki dozvoljava da se busi i lupa do 23h, ili vikendom u 8 ujutro, meni je prosto neljudski da neko to radi u stambenim zgradama. Ko normalan i pristojan busi zid subotom ili nedeljom u 7 ili 8 ujutro? Da li je to bilo kome ok? Ili kasno uvece, osim ako nije hitan slucaj, tipa poplava i sl. Sto se tice pasa, ne znam sta ste se navrzli na ljubimce, pa sta ljudi da rade da ih pobiju? KOji ste nehuman narod! U mojoj celoj zgradi ima na desetine pasa, ja ih nikad ne cujem, a vrlo sam osetljiva na zvuke. Macke da ne pominjem, imam jednu ta se uopste nikad ne cuje, zaboravim da je tu da ne moram da je hranim i menjam posip. Ono sto mi smeta su busilice i lupanje u vreme kad stvarno nije ok, iako je kao "dozvoljeno" (nemojte me buditi nedeljom u 7!), i roditelji koji kukaju da nemaju para da kupe deci petarde i onda ovi bacaju nama ispod prozora celu noc! Jednom sam pogledala, nisu imali vise od 10-12 godina. Prvo, to je opasno, drugo, kad vec svi kukaju na besparicu, kupite toj deci mleko ili sendvic a ne glupe petarde, da ne pominjem odvratne pucnje u vis iz puske kad se nekom rodi beba u sred grada, i to cesto bude u ponoc, cak i posle. Bacanje smeca po ulicama, i to plastika i pikavci i generalno toksicne i nerazgradive stvari-zabraniti. Evo neko upravo sad u 23h puca iz puske, i to rafalno, lepo se cuje, s kojim povodom ne znam, jako je bucno i krajnje uznemirujuce a verujem i ilegalno.
  • Maki

    08.10.2022 22:05
    Komsija ugradio spoljnu jedinicu klime u podrum u zajednicku prostoriju 2m duzine 1m visine.Leti se stvori strasna temperatura u toj prostoriji pa ju otvori da se hodnik greje a usput i bruji.Zvao sam komunalnu inspekciu i nistaaa iako svi stanari negoduju i nisu za to jer moze napraviti pozar.Usput su prosli pored 3 susilice vesa koje se suse upravo u hodniku i nistaaa.Moramo udisati tu vlagu tudjeg vesa i to isto traje godinama unazad.Za tu klimu ce raditi kramp a za ves rabljeno ulje, posto nikako drugacije ne moze.
  • Vesna

    08.10.2022 21:55
    Ispred naše zgrade
    Dokke će skalamerije metalne od frižidera da zuje i uje gore i jače od trafo stanica ispred zgrada ?!
    Prljavština iza njih...
    Cele zime se lokali greju na klimu.
    A mi stanari plaćamo cele godine grejanje?!
  • Vlada

    08.10.2022 19:28
    @Limanka

    Apsolutno mi ne bi palo na pamet da ne počistim za svojim psom, ali ti ako bacaš obuću jer si ugazila u govance mora da ti nešto baš ozbiljno fali.
  • Авала

    08.10.2022 18:56
    А, шта је са константном буком око зграде? Тобоганима и игралиштима директно под прозорима зграде. Константна бука, од 8 ујутру до 22 увече. Сваки дан. Цели дан.
  • Limanka

    08.10.2022 17:53
    @Bombarder
    Da, evo upravo to što si pobrojao mi smeta. Nikada mi ne smetaju bebe (ako plaču u bilo koje doba možda su bolesne a i da nisu, ne smetaju mi) niti mala deca, kojoj je neophodna aktivnost a još uvek im se ne može objasniti da se to ne sme a iz nekog razloga ne mogu da idu napolje (kiša, mnogo hladno i sl. ekstremni vremenski uslovi). Smetaju mi velika "deca" ona koja urlaju kao da su gluvi, koja igraju igrice u nedoba pa ćuješ kako se tamo na engleskom svađaju i urlaju jer gube...
    Zavijanje pasa po ceo dan i celu noć, lajanje, njihovo useravanje i pišanje ispred zgrade čim ih gazde kojih nema po ceo dan izvedu, e to mi jako smeta i na to sam alergična. Greota je što "ljubitelji životinja" drže životinje na ovakav način u stanu, Mučenje za njih. I jaaaaako mi smeta što samo mali broj njih kupi za svojim ljubimcima (tri puta sam morala da bacim što detetove, što svoje patike jer smo ugazili u pseća govna).
    Smeta mi i kada komšija baš u 11 uveče nađe da zakucava nešto, da buši i sl. stvari. Nemali broj puta se to dešava.
    Ja eto imam baš nizak prag tolerancije za namerno i svesno kršenje pravila suživota u zgradi. Ne razumem tu logiku "moj stan, moja pravila" - u redu je da si slobodan u svom stanu ali sve dok ta tvoja sloboda ne ugrožava ljude koji žive pored i oko tebe.
    Milion puta sam rekla i ponoviću - ko nije sposoban da živi u zajednici, treba da ide na salaš.
  • Sale73

    08.10.2022 16:38
    Kanda se tigronja usuko
  • pajo patak

    08.10.2022 13:26
    logično pitanje:
    ako je sada zabranjeno držanje smeća u ulazima, od kada je bilo dozvoljeno ?
  • Sir Nose

    08.10.2022 09:15
    stanovi su za ljude
    a kućne ljubimce niko ne pominje,mali/veliki psi drže se na terasama,laju/zavijaju u gluvo doba noći?!
    ovi su bre svi poludeli.. pune budžet pa ga prazne
  • Maki

    08.10.2022 09:11
    Sve je to "mrtvo slovo na papiru" u praksi nikada neće biti tako. A šta ćemo sa onim opštinama u kojima nema komunalne milicije? Konkretno, Beočin. Kome god da se obratiš, dobiješ odgovor da nije njihova nadležnost. Jedna žena drži ceo Beočin kao upravnik...a nigde je nema, ništa ne rešava, čak ni telefon nije u funkciji!!!
  • Zoran

    08.10.2022 07:57
    Vreme je !
    Za dođoše su to male kazne
  • Tijana

    08.10.2022 07:13
    Kako da ne
    Sve bi to bilo lepo da na poziv ima ko i da izadje i da regulise buku. Slala sam mailove da izadju na teren niko se nikad ne pojavi dok sama ne odem na komsijina vrata i zamolim za tisinu. Nekad i zapretim komunalnom ali svesna sam da oni nikad ne izadju.Boli ih uvo.
  • Neko

    08.10.2022 03:38
    Krajnje vreme
    Zaista je krajnje vreme da se narod maaaalo dovede u red. Kad se naš narod odseli u inostranstvo retko je da imaju ovako burne reakcije na krajnje jednostavna pravila.
    Vi što kevcete oko toga što morate da zapravo naučite svog psa kako da se ponaša ste posebni slučajevi.
    Vreme je da se ovaj narod nauči civilizovanom ponašanju.
  • Ns

    08.10.2022 01:52
    Dok ih neko drugi ne iskljuci
    Policija da iskljuci iz saobracaja automobile sa modifikovanim auspuhom koji prave nesnosnu buku!
  • Penzos

    07.10.2022 21:42
    Moj stav
    Ko ce kaznjavati migove koji nadlecu NS i okolinu u niskom letu i to cak u sitne sate ? Ove susne godine se stotine stabala posusilo i postace vrlo brzo opasnost po bezbednost svih nas, hoce li na prolece neko resiti ovaj problem ili cemo sacekati da neko strada ?
  • Dejan

    07.10.2022 21:23
    mrziteljima svega i svakoga
    Au, šta je ovih što pre podne mrze sebe, a posle podne ceo svet, pa su im psi ''džukele'' i ''kerovi''... hteli bi da uvedu porez na kućne ljubimce i obavezu da budu prijavljeni u Informatici. Pa da li ste vi normalni :)))? Za ŠTA tačno da budu prijavljeni u Informatici? Za to što popiju pola litre vode dnevno? Da ljudi plaćaju još 400 dinara za upravnika?.. Ne znate šta ćete od mržnje i zlobe pa biste da uvede porez na kućne ljubimce? Samo da napakostite nekome ko, za razliku od vas, ima ljubavi i ljudskosti u sebi ne samo za ljude (vi ni to nemate) nego i za životinje... Sitne duše....
  • xyz

    07.10.2022 21:00
    @Xz
    Kažnjavati one čiji psi ''zaurlavaju po ceo dan'' dok su vlasnici na poslu? Slažem se da smeta, ali hajde daj predlog - šta da rade ljudi koji su uzeli to živo biće i koje, eto, ne može da nauči da ne ''zaurlava'' kada je samo ili ima separacionu anksioznost i time u stvari iskazuje strah što je samo u stanu? Da ga izbace na ulicu? Da ga uspavaju? Da daju otkaz i ne mrdaju od kuće, a vi da ih izdržavate? Život u zgradi podrazumeva izvestan stepen tolerancije - i meni smeta štošta što čujem iz komšijskih stanova pa ih ne prijavljujem.
  • Baltazar

    07.10.2022 20:58
    Vibracije
    Aman treba zabraniti i kažnjavati ne samo galamu nego i skakanje, trčanje po stanovima. Iznad mene komšija i deca se non-stop jure, skaču, driblaju loptu, lupaju vratima. Sve te vibracije se zidovima prenose dole, meni se tresu elementi na zidu, otpadaju slike sa zida, televizor poskakuje na stolu od njihovog lupanja. Ali ne, to nije galama, decibeli su u normali, a što prave vibracije kao zemljotres i uništavaju moj stan i celu zgradu to nikom ništa.
  • Dr

    07.10.2022 20:09
    @KB
    bravo za postupak. Nije greška što si vaspitan.
    Već je naša, što živimo u ovom šinteraju. Gde su kultura i inteligencija po strani a bahatost i bezobrazluk je postao modus-operandi.
    Isti je problem i kod mene zgradi..

    Gradom se ne možeš normalno prošetati da te neko do srži ne iznervira zbog svog prostaklkuka i stres ti je izaći napolje.
    Na pešačkom jer ne žele da te propuste već te gleda i ide na tebe, ladno.
    Biciklisti koji jurcaju po trotoaru i živ se istraumiram kad šetam curicu i pustim je samu da trčkara.
    Vlasnici pasa koji puste svog člana porodice da s#$e gde god da stigne.

    Toliko smo se mentalno unazadili da mi je postalo neverovatno.

    I šta da učimo decu? pa ja ću upravo onako za šta ti misliš da su tvoji pogrešili, a nisu. Jer su svoje dete stasavali za normalnu državu i sistem. Samo što ću ja moje podržavati da idu odavde, jer svakodnevni život ovde postao ogroman stres i nepodnošljiv po mnogim aspektima.
  • Brine

    07.10.2022 19:37
    Klima
    A kada će se rešiti pitanje klima koje kapaju po prolaznicima
  • Milenko

    07.10.2022 18:47
    Imam predlog
    Kucni red u zgradi moraju da postuju zato kad dodju u Cerevic gde ja zelim u svojoj kuci i dvoristu da imam mir divljaju za sve pare.Odlucio sam da prodam kucu i bezim od njih.Cena mog imanja su lepi novci 300 000evri.
  • Koviljka

    07.10.2022 18:26
    Prolazi kod zgrad
    Svako vece zapisani u Maksima gorkog 12,kolike su kazne za njih,kolike za izmete ljubimaca po travnjacima i trotoaru,
    Da li komunalna prolazi tj seta i kaznjava ili se vozika
    Gradska cistoca nema metle vec cigarete,stapove ili mobilne u rukama i tako dalje.Obidjite gradove u Madjarskoj pa vidite sta je grad kulture
  • Lala

    07.10.2022 17:44
    uh
    Ovo sve nije dozvoljeno a onaj cirkus u Laze Telečkog može , gde su komunalci da tamo uvedu red.
  • Лиманац

    07.10.2022 17:42
    Значи, ако шишам траву око зграде онда ће ме казнити због буке, а ако је неошишана онда ће све станаре...
    А шта нам ради и како је градско Зеленило?

    Кад ћете престати с небулозним казнама које деру кожу, а важе само за оне који нису "једнакији"?
  • Bombarder

    07.10.2022 17:15
    Citajuci komentare nasih sugradjana najveci su problem mala deca u stanovima,pomeranje namestaja ,kucni ljubimci strasnoooo. Izvinite ali na ove pozive ni ja vam ne bi dosao.
  • Zx

    07.10.2022 16:51
    @Xz
    "Kao da su me roditelji pogrešno vaspitali s tim da su me učili da budem fin, kulturan, elokventan, tolerantan itd."

    Nisu pogrešili kad su u pitanju modeli ponašanja po kojima su Vas vaspitali. Pogrešili su državu u kojoj su primenili metod, jer ovde uspevaju samo nepotizam i arivizam, i ako niste agresivni oportunista bez manira(najbolje sa dinaroidnim genetskim poreklom), nemate ovde šta da tražite. Vaspitavajte decu još lepše nego što ste Vi vaspitani, odškolujte ih što bolje(jer u obrazovanju još imamo kvalitetnog kadra), i šaljite ih preko, u civilizaciju.
  • E

    07.10.2022 16:36
    E
    E ovo zaista podrzavam!!! Smece,galama,muzika...a pogotovu Psi i macke kazne 100eu minimum!!! A o upravnicima ispod 500 eu nista!!! Za ovo PODRSKA!!!
  • Nimbus

    07.10.2022 16:25
    @Pop Milo Jovovic
    "A kolika je kazna ako neko bojadise zastave po fasadi zgrade?"
    Ne druze, to se nagradjuje. Posao, funkcija, novac... zavisi od zasluge.
    Naravno da podrzavam da se postuje kucni red i mir, ali gledamo "vlast" koja na dnevnom nivou krsi sve moguce zakonske, moralne, pa cak i ustavne norme. To nam je primer.
    Npr, cesto vidim policajce koji ukljuce rotaciju u desnoj traci ispred sendvicare na bulevaru Mihajla Pupina i idu po dorucak/rucak. Ako to nije bahacenje i zloupotreba sluzbenog polozaja, ne znam sta jeste. Kazna je inace, 6 meseci do 5 godina robije. Jednom je cak naisla i saobracajna policija, pozdravila kolege i otisla da kazni nekog nesrecnika koji je to isto uradio 30m dalje. Ali nema rotaciju, siromah.
  • Radovan

    07.10.2022 15:58
    Kad će zaštićene da kažnjavaju
    Jutros 07:50, drekavac opet njače kroz ulicu , arlauče ko da ga deru . Stop svakodnevnom teroru od strane raznih gvoždjara i perjara.Postoji zakon o javnom redu i miru koji to reguliše .Član 7 . Ko narušava javni red i mir ili stvara uznemirenje građana kao i mehaničkih izvora buke i zvučnih signala (motora, sirena i sl.) - kazniće se novčanom kaznom od 5.000 do 30.000 dinara. Dernjaju se ko magarci dok ljudi odmaraju a vlast im to toleriše , aj nek to uradi neko ko nije rom, da stavi megafon na vozilo i arlauce , odma bi došla policija i sankcionisala ga.
  • Žoze

    07.10.2022 15:39
    Ovo je namenjeno finansiranju parapolicijskih formacija i punjenju volšebno nastalih rupa u budzetu grada. Očito da nije dovoljno ni što je Novi Sad IT meka te od njih inkasiraju više para u budžet nego drugi gradovi u Srbiji. A pri tome sama gradska uprava nema u tome nikakvih, ali baš nikakvih zasluga.
    Ako su stambene zgrade tj. njihovi zajednički delovi, privatno vlasništvo vlasnika posebnih delova, ne znam odakle nekom pravo da određuje da li će ulaz na njihov zajednički privatni posed biti otključan ili zaključan? Takođe i garaže. Ljudi se zaključavaju sebe radi, a ne radi odluka gradskih organa.
    A što se buke tiče: Pa da urbanisti nisu davali dozvole da se u ulicama 5m širine prave umesto dotadašnjih prizemljuša zgradetine od 6-8 spratova, praktično kanjoni, tada bi buka bila mnogo manja. A sada čuješ razgovor iz zgrade prekoputa.
    Živelo se i pre 50 godina u ovom gradu sasvim normalno i bez ovih "mera".
    Novokomponovani "urbanizam" nas je i doveo do ovoga što sada imamo, a ne nezaključana vrata ili proslave rođendana.
  • igor

    07.10.2022 15:35
    NS
    Smejurija od komunalne inspekcije…POa ceo centar tresti od zive muzike i razglasa..gardino zabavlja pola grada,divljastvoo..Gde je tu komunalna policija -nema je jer konobar deli lovu svakog meseca..Pupin pab ,Trcika,splavovi pa gde je tu komunalna policija…zakon postoji ali korupcija ga je zamenila!!!
  • George

    07.10.2022 15:24
    Kućni red
    Sve je to ok,treba ubaciti zabraniti sušenje veša na terasi!
    Migracije su dosta toga donele,grad Novi Sad izgubio je nekadašnji sjaj.
  • Гг

    07.10.2022 15:24
    Пси
    Псе и мачке опорезовати и да плаћају информатику
  • Sale

    07.10.2022 15:18
    Kuće?
    A šta je sa nama koji živimo u kućama?
    Da li je dozvoljeno da komšija ima ne prijavljenu igraonicu u dvorištu i da celo leto pušta glasnu muziku u svom dvorištu od 15 h do 23 h u prigradskom naselju, koje je namenjeno stanovanju, a ne obavljanju privrednih delatnosti. Ta muzika se naravno čuje ne samo u okolnim dvorištima, nego i u svim prostorijama kuća. Komunalna policija kaže da nije zadužena za kuće. A zašto ih onda plaćaju i ljudi koji žive u kućama?
  • Pavle

    07.10.2022 15:15
    Buka
    Kolike su kazne za ugostitelje koji divljju celu noć sa glasnom muzikom. Dođite i prođite Čenejom vikendom da čujete bahaćenje.Komunalnu policiju to ne interesuje.
  • Boriša 2

    07.10.2022 15:13
    Što se tiče obaveza za stanare male su ovo promene u odnosu na postojeću Odluku o kućnom redu. Nedostaju sankcije za kontrolne organe ako ne postupaju po podnetim prijavama.
  • Boriša

    07.10.2022 14:59
    Sve je uzaludno
    Tri puta sa prijavljivao komunalnoj inspekciji-policiji nered u zajednički prostorima-hodnicima zgrade i nikada se nisu smilovali da intervenišu. Dakle, uzaludni su ovakvi propisi kada su nadležni za njihovo sprovođenje nesposobni. Uverio sam se da je u pitanju neznanje i nedostatak volje da se nešto uradi.
  • Biba

    07.10.2022 14:50
    .
    Dzabe kazne kada komunalci ne rade ili rade selektivno.
    Iznad mene zlatokosa i tri medveda skacu svako vece do sitnih sati, ali komunalci nece da reaguju jer ne pustaju glasnu muziku. Po njima, mogu da skacu, mogu da urlicu kao nosorozi u sezoni parenja, mogu da lupaju...sve posle ponoci, jedino je muzika zabranjena.
  • ?????

    07.10.2022 14:43
    !!!!!
    A sto se drže po tri četiri dzukele u stanovima i laju po celu noć nokom ništa.
    Ko će nama da očisti i oriba zgradu koja je na uglu ulica pa im je tu zgodno da ih dovode da pisanju i seru.
    Zašto im ne uvesti porez na kerove
  • KB

    07.10.2022 14:42
    @Xz
    Upravo! Od decembra prošle godine do aprila ove godine sam jedva spavao zbog cviljenja psa koji je trajao (ne preterujem) 16 sati dnevno. Najviše posle 22h do 7h. Pored toga sam imao i orangutane koji su svakodnevno pravili žurke ali ne one prosečne, studentske, nego bukvalno kao da ih je neko pustio iz zoo vrata. To je bilo urlanje iz sveg glasa i SKAKANJE po parketu. Bio sam i ja na svakakvim žurkama i opijao se milion puta ali takav džiberaj nikada nisam iskusio. Kada sam pukao od tog hroničnog umora i nervoze sam prvo lepo, kulturno zamolio i vlasnika psa i orangutane da regulišu situaciju jer sad već postaje problem. Naravno, ništa od toga se nije promenilo i onda sam popizdeo i napisao na oglasnoj tabli da od danas svaku buku posle 23h prijavljujem i naveo novčane kazne. Posle toga se relativno brzo rešio problem. Samo što komšije okreću glavu kada me vide jer se saznalo da sam ja zapretio.
    MRZIM što u Srbiji ništa ne možeš postići civilizovano! Moraš ***** ***** ***** da bi ti se glas poštovao. Kao da su me roditelji pogrešno vaspitali s tim da su me učili da budem fin, kulturan, elokventan, tolerantan itd.
  • /

    07.10.2022 14:29
    /
    a ko pise kazne?
    komunalna policija nije nadlezna za galamu
  • Ogulinski paor

    07.10.2022 14:26
    Ovo nece vaziti za korumpirane zeme i zemare, kao i za clanove sekte...
  • Svitac

    07.10.2022 14:00
    Nema higijene u Novom Sadu
    Ovo su kazne koje niko ne primenjuje. Mislim da je zelenilo duzno da kosi ispred zgrade, a ne stanari. Da li ce se grad kaznjavati sto ne kosi travu, ne sakuplja lisce, smece i ne resava divlje deponije. Ja samostalno sve sredjujem ispred zgrade i nije ni malo jeftino i jednostavno a nema kraja. Sutra dan opet nadjem papire, opuske , grafite. Ne moze se to postici jedino da stavis bodljikavu zicu oko zgrade. Stanare ne zanima higijena i ulaganje u istu. Ne bi grad dosao u ovo stanje da se primenjuje zakon.
  • Swe

    07.10.2022 13:38
    Pa hvala Bogu!
  • Damjan

    07.10.2022 13:36
    Uvedite zabranu držanja kera po zgradama
  • Pop Milo Jovovic

    07.10.2022 13:31
    A kolika je kazna ako neko bojadise zastave po fasadi zgrade?
  • Voša

    07.10.2022 13:23
    Ipak stativa
    Probajte da se izborite sa kafićem koji u radno vreme pušta preglasnu muziku u lokalu u vašoj zgradi. Ili, još gore, da bude živa muzika. Za to NIKO nije nadležan. Jednostavno, ne možete mu ništa. Možda u teoriji neko i treba da reaguje ali u praksi mi dve godine nemamo rešenje.
  • Skimmer

    07.10.2022 13:17
    Šta je sa nama u kućama
    Na Sajlovu je haos, slavi se, lupa, čuka, kombiji sa razglasom po danu vršljaju po kraju i bude bebe redom, nepokošena trava, nema ulica i trotoara, grade se zgrade, et cetera et cetera, svi rade šta hoće.
  • Brido

    07.10.2022 13:13
    Kakav bre oprez, pa normalno je da to što je navedeno da se kažnjava ni ne radiš.
  • Gari

    07.10.2022 13:08
    Zašto bi stanari morali da održavaju put i kose travu ispred zgrade? To je obaveza gradskog zelenila i JKP Put.
  • LAKI

    07.10.2022 13:08
    Dolazak
    komunalne inspekcije po prijavi je 7 dana.Dolazak komunalne milicije po pozivu je u sferi statističke greške osim ako nemate vezu da odmah reaguje.
  • DR

    07.10.2022 13:00
    ometaju druge da koriste zgradu, krše vreme dnevnog i noćnog odmora, prave buku, viku, trčanje, skakanje, igranje loptom i slično i narušavaju mir u zgradi u periodu dnevnog i noćnog mira

    Voleo bih da ovo funkcioniše. Jednostavno ljudi naprave decu i ne vaspitavaju ih, u zgradi imate tihi čas i tada mora biti mir, ali novokomponovani roditelji puste decu da skaču i trče non stop od kada ustanu pa do 1 ujutro i to svaki dan. E sada što ja na kamenici operišem ljude to nije bitno što treba da imam odmor i san , komšija kaže odseli se moja su deca mirna, sedne na terasu i duva a deca urnišu skaču po glavi???
    Kako ovo rešiti . Sve je više bezobratnih i bahatih.
    Moj prijatelj je prebio komšiju zbog ovoga jer je imao istu situaciju a DB ovac je ja neću hoću sve na lepo ali sa nekim prosto ne možeš
  • Joca

    07.10.2022 12:50
    A gde je ono: Ljubimci (psi i mačke) moraju biti prijavljeni preko Informatike kao stanari prostora u kome borave.

    Ne mogu više ni da prebrojim koliko životinja ima na hodniku!
  • psi

    07.10.2022 12:41
    Užasavam se od kerova u zgradi i u susednim zgradama, lajanje po ceo dan kao da je u mom stanu. Od "kerova" nemamo mira od ujutru do uveče.
  • Milos

    07.10.2022 12:39
    Kad se zakon ne postuje, nije bitno uopste kolika je kazna. Vece bi koristi imali da su kazne 10 puta manje ali da se zaista postuje zakon i da ima pravne drzave.
  • Lena

    07.10.2022 12:38
    A kako do insoekcije?
    Još samo kada bi se neko javljao na telefon Komunalne inspekcije u toku noći, da možemo da prijavimo žurke u zgradama.
  • Maja

    07.10.2022 12:37
    Kod nas u zgradi u Paterovoj licno predsednik stanara ostavlja smece na stepenistu
  • Remi

    07.10.2022 12:30
    A sta cemo..
    ..sa teretanama u ulazima gde udarci od bacanja tegova, medicinki i drugih rekvizita odjekuju i uzdrmavaju celu zgradu i cuju se po ceo dan, cesto do 10-11 uvece? Nasa stanarska zajednica se zali vec nekoliko godina, i evo, niko im nista ne moze. Dodajte na to biciklove i ostala prevozna sredstva koja clanovi teretane ostavljaju svuda po dvoristu i ulazu, i naravno glasnu muziku od koje stanari iz prizemlja cupaju kosu sa glave. Gde cu da imam mir, ako ne mogu u sopstvenom stanu?
  • steva

    07.10.2022 12:23
    A čistoća
    A kada će se kažnjavati komunalno preduzeće koje ne odnese smeće po rasporedu pa se napravi deponija.Pogotovo batensko ove godine ni jednom
  • NS

    07.10.2022 12:15
    Odlicno, jos samo da se malo koriguju prava na relaciji psi-ljudi, jer evo kod mene u zgradi pas kad urla nikom nista, a dete kad se igra ili zaplace treba da ga vezemo jer jelte ne sme da skace. Sramota!
  • mrki

    07.10.2022 12:15
    podrška
    Podržavam, posebno bih klepao dokone psihopate čiji psi laju satima u zgradama, njima petostruke kazne da se ja pitam....
  • Slanina

    07.10.2022 12:02
    U prevodu:"budite normalni, razumite da pored vas i drugi ljudi zive." I ne bojte se nicega.
  • Gari

    07.10.2022 12:01
    Bravo! Ako zelite da vozite automobil, ne mozete kako hocete, vec kako ZOBS nalaze, inace cete biti kaznjavani! Ako zelite da zivite u zgradi, ne mozete kako hocete, vec kako zakon o stanovanju propisuje! Bravo!
  • Red u kuci

    07.10.2022 12:00
    Ah, hvala bogu.
    Uvek sam na strani obicnih gradjana, ali su moje komsije jednostavno nemoguce.
    Smece na spratu, kod komsijskih vrata, sam gledao GODINAMA!

    A ni postovanje kucnog reda nije jaca strana. Budes fin, ispadnes naivan.
    Prakticno bilo bolje biti divljak i nametljiv.

    Jedino da vidimo kako ce sve to da zazivi u praksi.
  • Nomad

    07.10.2022 11:41
    Pre mi se čini da je kasa prazna, a ne da brinu o aero-zagađenju, i narušavanju javnog reda i mira.
  • Kiki

    07.10.2022 11:41
    Ne vidim da ovo donosi ikakvu promenu. Ionako se zakon ne postuje a niko ga ne primenjuje. Primena ovih mera je vise statisticka greska nego pravilo.
  • Xz

    07.10.2022 11:33
    Slazem se sa kaznama i pitam se kada ce se novcano kaznjavati komsije ciji psi zaurlavaju po ceo dan sami u stanu i onih ciji psi obavljaju nuzdu po hodnicima i ulazima.
  • Aleksej

    07.10.2022 11:29
    Hm...
    Sta, vise ne sme ni da se drzi smece u ulazu? Ili da se izbacuje kroz prozor? Pa stvarno nema smisla.
  • 002211

    07.10.2022 11:28
    Podržavam!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna